New Aventure Index du Forum

New Aventure
Nouvelle alliance des L.A. 17 fév 2011

 FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

Lyrics For Facebook Fiend 360

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    New Aventure Index du Forum -> Forum public -> Taverne publique
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
harrelys


Hors ligne

Inscrit le: 05 Mai 2016
Messages: 110
Localisation: Marseille

MessagePosté le: Mer 10 Jan - 22:57 (2018)    Sujet du message: Lyrics For Facebook Fiend 360 Répondre en citant




Lyrics For Facebook Fiend 360
> DOWNLOAD (Mirror #1)










Mmmmm. {{:: 'cloudflarealwaysonshortmessage' i18n }} Check genius for updates. I've got pictures of the bling that I wanna score And I've got pictures of the rims on my Commodore. 6ix9ine lyrics. Camila Cabello lyrics. Yo, I got 4000 friends but i'm out for more, And I won't stop until I get another thousand more. Soundtracks: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # List of artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # . A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # Search . Read More. Thanks to baileyy for correcting these lyrics. "Facebook Fiend" lyrics provided for educational purposes and personal use only. 360. The Man lyrics. Javascript must be enabled for the correct page display Skip to Content Log in Create Account SongMeanings search-form Mixtapes Forums Lyrics Artists add Journals iOS App Tweet Artists - # 360 Facebook Fiend Lyrics 360 Facebook Fiend 2 Comments 0 Tags Know something about this song or lyrics? Add it to our wiki. Post Malone lyrics. When it comes to hair, I only rock tips. Solitude Is Bliss 8. BoyAndBear Add your thoughts Log in now to tell us what you think this song means. Imagine Dragons lyrics. "Hello? " "Hello, Six, what ya doin'? " "Oh, just Facebook man" Yeah, right, what ya doin' tonight? " "Just Facebook man" "Um, so, should come out Saturday, it's gonna be sick" "Nah, I got plans ay" "Yeah, ah, what are you doing? " "Just probably Facebook man" "Hahahahahahaha" Yo' I'm a mother fucking Facebook fiend, fuck myspace it's FB So if you want someone to talk to, befriend me Yo' I got 4000 friends but I'm out for more And I won't stop until I get another 1000 more I deleted one girl she had a duckface And this awkward lean that made me wanna smash and chuck plates I had to block this angry nutcase (Why?) That's because your status updates are whack as fuck mate Why you do that tag? If you tag me in a pic' that ain't mine then I'll remove that tag, gone If you know people to add, go and SMS them Cause I find this is the best way to get attention I don't care about the clubs and events your sending I just care about the friends that you're recommending Yo' I wanna sit there all day friend requestin' And if they ask why I'll blame it on my friend suggestions "Dear Veronica, Thank you for accepting my add No, I don't know you, but you look pretty cute ay If you're from Melbourne I was just wondering if you would like to Get together and have a lime milkshake with me one time. Video. And I'm a nerd in real life but i'm thuggin' on my laptop So if you wanna fight I got my Gat cocked. And fuck with me, and you will see your funeral, BLAT! Check my arms out - Times Roman Numerals tats. Submit Lyrics Soundtracks Facebook Contact Us . I do not agree! Yo, To all my friends out there, yo' I'd like you to know this, Whether Online or Offline, I don't like to be poked kids! But now i'm searching just to find me a hoe, but you ain't Kylie Minogue so why you striking a pose? Shit She's hot! I wanna date that chick! But she got Emo statuses, I fuckin' hate that shit! (Fuck!) And let's be honest, that's a dumb look, thankyou And all your pics are taken from an upwards angle. Yeah, And that's a fact unless i'm takin' a Ab-shot. Light Up Home 0 360 Facebook Fiend Lyrics . Song Details. FatBottomedGurlon October 31, 2011Link No Replies Log in to reply There was an error. Music blog What are the most used songs in soundtracks The most popular trailer songs The best soundtracks lyrics Best movie soundtracks ever MORE › Recommended sites A-Z Lyrics Universe Music Videos Country Lyrics & Tabs Guitar Chords Broadway Musicals More Links Lyrics/song texts are property and copyright of their owners and provided for educational purposes only. Dont have an account? Create an account with SongMeanings to post comments, submit lyrics, and more 5a02188284
aplicativo do facebook para android download gratischat para mi web facebookhow to delete a facebook account completelywhy does it take 14 days to delete a facebook accountfacebook like button remove borderquotes on facebookwhere is account security on facebookfacebook status password.txtfacebook par email id banana haifacebook tag images for friends


Revenir en haut
Publicité






MessagePosté le: Mer 10 Jan - 22:57 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Revenir en haut
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    New Aventure Index du Forum -> Forum public -> Taverne publique Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com